EylulUmay Kızım 13 gunluk 80 adet bez harcadik şimdiye kadar stokta 80 bezimiz dha var 1 numara. Şimdi indirim takip ediyorum tekrar bez stoklayacagim ama yine 1 numara almalı mıyım? 2 numara almaya başlasam mı diye düşünüyorum bebeğim 4 kilo şuan.
joyfulmom EylulUmay 2 numaraya geçin siz 1 numara stoklamayin kızım 3.400kg doğdu ben direk 2 ile başlamıştım 1 numara çok küçük gelmişti gözüme ve iki tam oluyordu. Şuan 8 buçuk aylık 4 nu. Yeni geçtik
EylulUmay Sedaalya bende babyturco almıştım memnunum aslında ama sleepy denemek istiyorum. Bi kaç çeşidi var hangisini kullanıyorsunuz?
busudiyin96 Biz 50 günlük olduk ve baby turco 3 no kullanıyoruz bence 1 no almayın artık 2 den devam edin.
EylulUmay joyfulmom benim kızımda 3.900 doğdu şişlik gidince 3400 oldu baby turco 1 numara kullandık şimdiye kadar 2den devam edeceğim galiba