Deletedmom_62 4 ay once oldum 126 kg dan 93 kg dustum en son tartildigimda zorluklari var mi evet ilk beyinde bitirmek gerek ben oyle yaptim evet bazen yeme isteyi geliyo oda normal yani pat diye beynimiz degismiyo yavas yavas ben her gun abur cubur yerdim 1 ,2 liter kola icerdim yani baya bagimliydim sukurler olsun kurtuldum iykide oldum dedim sabir istyen bi surec 5 ayimi dolurcam yakin zamanda olumsuz yonleri sunlar : sac dokulmesi cok var avuc avuc , eskisi gibi yiyemiyosun , imkasiz gibi bisey , eger yersen istifra edersin ve bu hic iyi bisey degil kendine zarar hizli yiyemiyorsun normal insada doyma hissi olur bende doyma hissin yerine aci oliyo normaal bisey ilk kafalarda oliyo dieet listene uyucaksin mecbur baska sansin yok
Guzel yoneleri : 32,5 kg giti bile iyki olmussum diyorum daha yolun basindayim benim boyum uzun oldugu icin kiloyu fazla gostermiyorum 170 cm
İlk basta zor ben iki hafta zorlandim , eski halime donemk icin o sirda esim yardimci oldu
Ameliyat oldugun zaman 3 gun seruimle besleniyosun zaten mide. Bulanacak yiyemicen suyu bile istmedim ben zorla ictim 4 gun 3 gece kaldim
Suan 1 aydir spora duzenli haftda 3 gun 1,5 antreman fitness agrlik ,sarkmamak icin eger sorularin varsa cevplarim 🤍 seve seve