BabyBaB çünkü ateş yok baktım iki gün önce sağlık ocağına götürdüm sırtından ğöğsünden dinledi bişeyi yok dedi sadece serum suyuyla burnunu açmaya devam edin dedi burnunda sümük yok ama yukardan tıkalı sanırım ses yapıyo çünkü nefes alıp verince burnundan hırıltı sesi çıkıyo