İki haftalık yeni anneyim. Üç gündür sağ göğsüm felaket ağrıyor göğsümün altında bir kitle var . Sağıyorum günde iki defa .!ağlaya ağlaya bebeğe de veriyorum , duşta sabunluyorum , zeytinyağı ile masaj yapıyorum geçmedi. Sağlık ocağına hemşireme gittim tıkalı olsa süt gelmez dedi ama kitleye dokundu bilemiyorum istersen bi röntgen çektir dedi . Normal mi bu durum sizce doktora görünmeli mi özele gitsem en az 600 tl gidecek devlette zaten randevu yok . Tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi ?😞