sb- Yedek kontenjandan randevu aldım 10 ve 11 arası görünüyor saat kaçta gitmediğim ne demek oluyor bu bilen var mı
whitechocolatemochaa sb- 10da orda olun 11e kadar alıcaktır ismi yanmazsa kapıyı tıklatıp sorun alırlar normalde gelmeyen kisilerin yerine girme hakkı gibi düşünebilirsiniz ama gelmeyen olsa bile alıyorlar genelde