Kızlar bebeğim 3 ay 19 günlük sol gözünde hafif içe doğru kayma var burnuna doğru yani, fotoğraflardan bakınca çok daha net farkettim bende ama şuan küçük olduğunu düşünüyorum götürmek için? Bu şekilde olup Dr gideniniz var mı? Küçüktür geçer her bebekte oluyor diyorlar