Merhaba arkadaşlar bir şey sormak istiyorum kızım bir yaşında hep ben baktım iki gündür hastayım bugün kayınvalidem aldı götürdü ben dinleneyim diye bebeğim babaanesindeyken beni hiç aramıyor normalde de hafta bir kesin gideriz ama bugün böyle bi garip oldum acaba bu güvenli bağlanma sorunu mu ? Normalde evde hiç peşimden ayrılmaz babaannesi oynuyor ilgileniyor sadece ondan mıdır