ihsanbebek bizim de ne kadar testlerde çıkmasada ( testlerin yanılma payı oluyormuş ) süt ürünleri ve çoklu besin alerjimiz var. Alerji mamasına varana kadar kullandık. Asla yaramadı. Kilo alımı durdu. Alerji doktorumuz 4.ayda çorba tadınlarına başlayalım dedi. Kendi doktorumuza söyledik o da kilo alımı olmadığı için onayladı. Şuan 70 günlüğüz 4.ayı bekliyorum.