ipekli Bir an aklıma saçıma kına yakmak geldi deneyen şu tip kına çok iyi geldi çok memnun kaldım diyen var mı
esmanuursss ipekli iyi geliyo mu bilmem ama boyadan sonra yaptım saçlarım berbat oldu anca kendine geliyor
esmanuursss ipekli bilmiyorum çok sertleştirdi asla yumuşamadı uzun süre yanmış gibiydi saçlarım belki ben boyanın üstüne yaptım diyedir