Sedaliz Beş buçukta emmeye kalktı hala uyuyor gece uykusu gitti bizim😢 birazdan meme için aranır kaldiricam sanırım , bu kadar erken yatıp gece uykusuna devam etmez değil mi kizlar, gündüz hiç uyumadı sabah da8 de kalkmisti
Sedaliz Baakpnr- kendi uyanır diye bekledim ,aksi halde çok huzursuz kalkıyor , neyse sorumun cevabını aldım uyandı😬