Merhaba anneler bebeğimin süt ve tüm süt ürünlerine yüksek dozda alejisi var doktorumuz 1 yıl süt ve süt ürünlerini kullanmayın ve klaire labs probiyotik kullanın 3 ay geçicek dedi gakat ürünü bulamıyoruz kullanan varmı faydasını gören varmı ve hangisini kullanıyorsunuz nereden teğmin ediyorsunuz ne kadar bilgisi olan yardımcı olabilirmi