Doktor garmastan vermişti başka işe yaramadı bende başka kremde denemedim ama doğal yöntemlerin bir çoğunu denedim tahin yağı ayva çekirdeği jeli falan bi tık rahatlatsada geçmemişti bi ablam karabaş otu önerdi aktardan aldım yarım çay bardağı suya 6 7 adet attım kaynatıp demlenmesini bekledim biraz çay gibi.. Her emzirmeden sonra öyle aklıma geldikçe falan pamukla batırıp göğsümü onunla silmiştim bazen pamuğa batırıp bekletiyodum göğsümde benimki öyle geçmişti denemek istersen 🌺