Merhaba benimde üç haftalık bebegim var aptamil ile başladık ama mamadanmı bilmiyorum bebegimde kabızlıga yol açtı aslında kabızlıkta degil sadece dışkısını cıkartamıyor zorlanıyor gaz sorunu oluştu bugun bende sma aldırdım birde onu deneyimlemek istiyorum gaz problemini gaz danlasıyla belki halldeblrm ama dışkısını üç gün boyunca yapmadgı oluyor bu yüzden bizde çok zorlanıyoruz aslında sütümde var emiyor sürekli ama doymuyor bu yüzden mamaya başvurduk daha rahat ettik böyle olan varmı bebegi doymayan aceba süt mü yaramıyor