Radyolog değilim ama geçen hagta bebegim düştü koltuktan bilgisayarlı tomografi çektirdim zarari varmı dye sormuştum bana radyologun dediği şuydu yetiskine bile ufakta olsa zararı var ama bebeğinin kafasında birşey varsa Allah esirgeye daha zararı var ondan dolayı cektrdim ama çok zor oldu durmuyo bebek çok sabitlemek lazım asla kipirdamiycak bebek yoksa olmuyo bizim 3.denemede oldu cekimi çünkü 70 günlük kızım çok çok çok hareketli maşallah 😳