mylittlepony Bebekleriniz uyku gerilemesi yaşıyor mu ? Uyumuyor direniyor sık sık uyanıyor.Düzenimiz bozuldu daha yeni atlattık bir aylık atağı gene mi atak dönemindeyiz ?
26082014 mylittlepony hoşgeldin canm büyüme atağına 4 aya girdiğimizden beri neler yaşıyorum neler uykular haram oldu valla yarn 5 aylık olucaz bakalm inşallah düzeliriz birazcık zombi gibi gezmekten kesindimden korkar oldm artk
Heisenberg mylittlepony 4 ay 23 günlük benim oğlumda. Atağı atlattık ama büyük bir beyinsel gelişim yaşadıkları için yeniden uyku düzeni kurmaları için 1-2 haftaya daha ihtiyaçları var. Az daha sabır🌺
Mahinurr mylittlepony 4 ay 20 günlüğüz biz de aynı durumdayız uyutana kadar anam ağlıyor sürekli kucak istiyor umarım düzelir
mylittlepony 26082014 😑😑 çok zor tek başına olunca da daha zor oluyor..,5. Ayda düzelir mi dersin canım 😏
26082014 mylittlepony valla benim ümidim yok çevrem hep düzelr dio bKalm görcem yaşayıp evet tek çok zor oluyo bende tek büyütüyorum ve bizim gndz uykumz yok malesef
Zeydeymen 4 ay 29 günlüğüz inşAllah yarın 5.ayımızı tamamlayacağız kabus gibi yatağa yatırdığım gibi bas bas bağırıyor her gece 8 9 da uyuyan çoçuğum 12 lerde zor unutabiliyorum şimdi
Betulata 4 ay 12 günlüğüz 2 haftadır yaşıyoruz geceleri her yarım saatte bir uyanıyor sabaha kadar bu şekilde tempo.. gazı mı var, açmı kalıyor, diş sancısımı anlayamıyordum. şuan anladım ki benim gibi yaşayan bir cok anne varmış
yms 4 ay 15 gun en gazla 25 dk fılan uyuyo uykuya gecmesı ıcın doktor bıtkısel damla var dedı ama henuz kullanmadm dırenıomrum sonunda alacam ama galıba
Hilalceee 4 ay 27 günlüğüz özellikle gece uykusuna geçerken sallamaktan bitap düşüyorum hep ağlıyor hep kucak istiyor tamam kucağa alalım ama uykun var esniyorsun gözlerin kuzardı mızırdanıyorsun o halde neden yatağına yatırıp sallayınca ağlıyorsun🤦🏻♀️😅ama burdaki annelerden de duymak iyi geldi yalnız değilmişim niye benim bebeğim mi böyle diye ağlayıp duruyordum..
Nrgz 4 ay 6 günlüğüz canımı okudu birkaç gündür. Asla uyumak istemiyor ve damakları müthiş kaşınıyor. Hep bir huysuzluk ve uykuya direnme hali.
Selinayy Cok sükür yalnız değilmisim bizfe 4ay 26günlüğüz.3gündür deli gibi sürekli aglıyor.gaz sancısı falan dedim ilk baslarda ama yok gazı olmadıgı halde sürekli bagırıyor aglıyor.cok güzel uyuyan kızım simdi sürekli uyanıyor,aşırı huysuz 😔😔