merhaba anneler,
kızım ilk defa bugün öğlen uzun süre uyuyor ayılamıyor bi kere uyandı emerken tekrar uyudu sonra yine uyandı 5 dakka içinde yine gözler gitti. biraz tedirgin oldum böyle yapmazdı hiç ama internette bebekler uzun uyur yazıyor ama ilk dega böyle yaptığı için sizlere de sormak istedim