Sevgili anneler bez bölgesinde kararmalar oluşmaya başladı. İlk doğduğunda molfix kullandık daha sonra baby turcoya geçtik şuan tekrar molfix kullanıyoruz ve temizliğinide pamuk ile yapıyoruz daha önce bu durumu yaşayanlar doktordan bilgi alan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim