Bizde 6 günlükken 19la yattık 3 gece 11e düştü doktor hâlâ takip için taburcu etmeyecekti ama hastanede ne ben düzgün beslenebildim ne bebeğini besleyebildim 3 saatte bir 15 dk emzirmeme izin veriyolardı. Eve geldik 2 saatte bir emziriyorum yorulup uyuyana kadar kalıyor sonra ya sağdığım sütümden ya da mama veriyorum hepsini bitirmese de doyduğu anlaşılıyor. İnşallah böyle böyle atlatıcaz bir de güneş çıktıkça güneşlendiriyorum d vit için