Aslanbuse23 Merhaba bu gün 4 aylık kontrole gittik 5 kg geldi kuzum bu ay 200 gr almış anne sütü ile beslenmiyor mama kullanıyoruz doktor bu ay ınfatrini mama yazdı kilo aldırıcı bi mamaymış kulanan oldumu faydasını gördünüzmü acaba ?
Ddmbdm Biz kullanmistik bir sene.biraz toplanmıştı ama yinede zayıftı bana göre.mamadan sonra yine aynı zayifligina döndü 🙄 kullandığınız sürece kilo aldırır işe yarar yani