bilgekizinannesi Aynı aynı tamamen bu şekil benim de. Antibiyotik veriyorum içmiyor döküyor ilaç içmiyor. Mama zaten 2 aydan beri yemiyor ek gıda asla yemez. Hele meyveli şeyleri asla bş pırasa yer bi tarhana insan hergğn tarhana yapar mı midem bulandı artık yapmaktan. Bacaklarım ağrıyor hep regl olacak gibi sürekli ayağım da olduğu için artık ayaklarım hep ağrıyor. Oyuncaklarla oynardı. Artık oynamıyor yere koyamazsın mama sandalyesine koyamazsın kucağın da durur onda da habire dönüyor ne yaptığını anlayamıyorum aptal oldum. Hasta olduğu için sanırım sğrekli uyumak istiyor ama uyumuyor. Diş dediğiniz gibi altta iki tane patladı aynı anda gece yarım saat bazen 2 saat aralıklı çığlık atıyor sadece. Ben bu soğuk havada atletle geziyorum çünkü öyle hareket halindeyim ki ter basıyor