Lalezar10 Ben hastaneden randevu aldım ama kadın doğum bölümlerinin yanına hep parantez içinde gebe hastalara bakılmaktadır yazıyordu bende bi tanesinden aldım ama gebelik için değil başka bişey için gidicem yani`
dumeka Lalezar10 gittiğinizde bişey diyen olursa söylersiniz başka türlü randevu vermiyor sisten diye. Bişey demezlerse zaten hiç ses çıkarmadan muayenenizi olun çıkın.