5.5 aylık bebm var hem gece hem gunduz uykusuzluk sorunu yuzundeb anamdan emdigim sutu burnumdan getirmekte rahat uyusun diye cicibebeli mama verdim(aptamil) tabi 1 uydu olunca ayni saatte ayni mamayi verdim 2 3 gun uyudu ama simdi yine uymuyor gece gunduz 10 dk da bir uyaniyor emziriyorum normalde ama uyku toplanmiyor surekli kucak uyumak icin de huzursuz ne yapicam bilmiyorum hazir iyi geceler mamalari varmis aptamil cok pahali oldu iyi geceler mamasi cok erken mi 5 ayliktan ititbaren gibi bisi gordum kullanan var mi veya gece muhallebisi de duydum emin olmadan bisi vermek istemiyorum yardimci olurmusunuz ne yapabilirim