Rumuz_13 ben airfrayer da balık yapmıyorum kokusu siner diye. Cünkü bir kere sinerse her yemekte alırım o kokuyu ben cok hassasım:( ama internette tavada yapan bir kadın kagıt kebabı yapar gibi iki yağlı kagıt arasında iyice kapatarak yaptı. Belki yöntem airfrayerda da işe yarar