Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük. Uyurken yarım kundak yapıyoruz kendini uyandırmasın diye. Dönmeye başladıktan sonra (yani 4. aydan itibaren) kundakla uyutmayın deniyor. Bugün gündüz uykusunda iki kez kundaksız uyumayı denedim ancak 10 dk sonra uyandırıyor kendini ve geri dalamıyor 🥺🥺 kundaksız uyumaya nasıl alıştıracağım korkuyorummm