Merhaba sevgili anneler. Bugün oğlumu kontrol amaçlı göz doktoruna götürdüm. Doğduğundan beri hiç göze görünmemiştik. Bir Allah’ın kulu rutin kontrol amaçlı götür diye yönlendirmedi birde bizi. Ne sağlık ocağı ne her ay gittiğimiz doktoru. 7 aylık bebeğim şuan. 1 aydır sağ gözünde hafif bir kayma var gibi geliyordu bana. Geçen hafta doktoruna sordum. 5.aydan itibaren göz kontrolü öneriyorum ben dedi. Bende bize önermediniz ama dedim. Önermiş olmam lazım dedi. Söylemediniz dedim. Neyse 5 veya 7 ne farkeder ki dedi. Göz doktoru bize pek içaçıcı şeyler söylemedi malesef. Başta ölçüm yapılması gerekiyordu. Bebeğim izin vermedi ölçüme. Damla damlatıp göz bebeklerini büyüttüler. Ölçü alındı. Doktor muayene etti. Sağ ve sol göz bebekleri aynı eşit oranda değilmiş. Biri birinden daha küçükmüş. Aynı zamanda sağ gözünde ileri derece de (7,5) miyop varmış😭 Doktor defalarca damla damlatırıp testi tekrar yaptı. Ölçümler tekrarlandı. Başka bir göz doktoru bile gelip baktı. Çocuğumun uykusu geldi. Gözlerini açamıyor. Damlalar yaktı gözlerini. Sabah saat 10 da gittiğimiz doktordan akşam saat 4 te zorla çıktık. Gözlük takması gerek dedi doktor. Bu kadar yüksek göz numarası ile pek karşılaşmıyoruz dedi. Genelde bebekler ya astimat, ya hipermetrop oluyor dedi. Milyonda bir olabiliyormuş bu kadar yüksek dereceli miyop. Sağ gözündeki kaymada bu sebeple olmuş dedi. Gözlük takmazsa kayma daha da ilerleyecek, göz numarası büyüyecek dedi. Görme yetisi çok bulanıklaşır ve görmemeye başlayabilir gözlük takması şart dedi. O kadar moralim bozuk ki. Gözlüklü çocuklar görürdüm ve hep inşaallah benim çocuğum gözlük ile geç tanışır dediğim anda başıma gelenleri full HD izliyorum. Büyük konuşmadım yanlış anlaşılmasın. Neden korkuyorsak onunla sınanıyoruz. Bunu daha iyi anladım. 7 aylık bebeğime ben nasıl gözlük taktırıcam şimdi? Eli sürekli gözünde🥺 başka hastaneye götürüp bir iki doktorun daha fikrini alayım diyorum ama evladımın bu işkenceyi çekmesini istemiyorum bir daha. Çinkü gerçekten mahvoldu. Babası ile birlikte bende bittim. Ne yapıcam bilmiyorum. Doktor 1 ay sonra tekrar görelim dedi. Doğuştan gelen bişey olduğu İçin bazı kan tahlilleri bakılması gerek kendi doktorunuza da söyleyin baktırsın dedi. Hesapta olmayan bir sürü şey gelişti. Pahalı da bir hastane. Ne yapıcam bilmiyorum. Şehir hastanelerinden randevu bakıyorum ama yok😩😭