Arkadaşlar merhaba, kız kardeşim dolap uygulamasından telefon görmüş adamla görüşmüş 7.500 demiş iPhone telefona öyle diyince kardeşim de bu fiyata bulamam alayım diyor adam da acele ettiriyor lafa tutuyor. Adam diyor ben dolap uygulamasına koydum ama sahibinden den satıyorum link atıyorum oradan satışı gerçekleştirelim. Kardeşim tıklıyor bildiniz site ilan da duruyor telefon . Kardeşim de 5 bin gönderiyor kalanını da 2 gün sonra atım diyor adam kabul ediyor ama diyor 5 bin askıda kaldı ürün kodu yazmamissin tekrar 5 daha at diyor askıdan alalım ürün koduyla yaz para düşünce ben geri gönderim diyor adam. Kardeşim de annemin hesabından atıyor 5 daha . Toplam 10 bin gitti. Neyse adam bide diyor 5 daha aticaksiniz kasko bedeli diyince kardeşim anlıyor iş isten geçmiş oldu ama hemen sahibinden müşteri hizmetleri aradık dolandirilmissiniz dediler . Adam isterseniz en yüksek merciye çıkın hiç bişey yapamazsiniz diyor. Ne yapacaz nasıl bir yol izlicez şaşırdık karakola da gitti numarasını verdik ama bişey yok. Mahkeme mi olur ne olur geri alabilir miyiz kızlar?