Filz Arkadaşlar biz müteahhitle anlaştık herşey tamamdı başvuru için gitti mütahit çevre şehirciliğe Adama demişler başvuru yapan kimseye dönüş yok olumlu yada olumsuz niye insanları kandırıyorlar nereye şikayet edebilirim acaba
Sevaa02 Filz hiç şaşırmadım nedense 😑 önce TOKİ güzellemesi sonra bu 0,69 muhabbeti. ikisinde de sözüm ona müjdelendik ama nedense devlet tarafından kandırılıyormuşuz gibi geliyor 😑