Ya inanır mısınız benim de kızım 10.20 aylık , 20 gün önce alttan aynı anda iki diş çıkarttı, çıktıktan sonra acayip huysuzlandı, normalde diş çıkınca rahatlamasını beklerken daha kötü oldu, hastaneye götürdük boğazı çok kötü olmuş dedi. Ben şimdi anlamadım huysuzluğu neyden kaynaklıydı, tesadüf müydü, biri diğerine sebep miydi neydi bilemedim 🤷🏼♀️