Tazeannee59 Merhaba bebeğimde burun akıntısı ve öksürük var ne önerirsiniz 3,5 aylık . Aspi natura aldım ama sanırım onu veremiyorum
gkbyza Tazeannee59 sırtını zeytinyağı ile ovup ılık havlu koysanız öksürüğe iyi gelebilir ben ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağ sürüp çorap giydirdiğimde de iyi geliyordu
gkbyza Tazeannee59 rica ederim ama minicik bir sarımsağı ezerek veya rendeleyerek suyunu çıkarın birkaç damla. Fazlası yakabilir. Şifa olur şnsallah 😇