Zehra2205 denemekten zarar çıkmaz. Doğduğundan beri emzik kullanıp 6 aylıkken birden emziği bırakan bebeklerde var, ilerleyen aylarda emziğe başlayanlarda. Uygun olanlardan bir kaç model alıp deneyebilirsiniz. Emerek uyutmak gerçekten zor bir yere gitmek veya eve birinin gelmesi bile problem oluyor. Emzikle daha kolay uyuyorlar gerçekten. Benimki 40 günlük falandı tuttuğunda. Şu an 9,5 aylık sadece uyuyacağı zaman veriyorum çok iyi oluyor. Emziği verip yatırıyorum iki üç dk sürmüyor uyuması