Deletedmom_62 asla inanmiyorum cunku buyuk cocuk mutlaka biraz ihmal ediliyor sen buyudun aglama kardesine bakicam sen abla/abi oldun hadi kendin oyna kardesini emzircem vs vs vs buyuk cocuk da oysa ki daha kucucuk ama ister istemez ilgi ve alaka kucuge kayiyor. Bence en az kres yasina gidene kadar olmamali buyuk kresteyken kucukle dolu dolu ilgilenip aksam kres donusu buyukle cok ilgilenip denge saglanabilir onun disinda bu sekilde oluyor malesef.