Öncelikle herkese hayırlı kandiller..
Rabbim tüm hastalara şifa versin..
Pazartesi eşim ile ben covid pozitif cıktık..cok korunduk ama bu gece oğlum ateşlendi..duş aldırıyoruz,dönüşümlü ibufen ve calpol veriyorum..sizler bu süreçte neler yaptınız..hastaneye gitmelimiyiz? Ateş ve vitamin için serum filan takıyolar mı bilginz var mı