Limonlukurabiye https://www.hizliresim.com/ep84i4p Kızlar bu yumuşatıcı nasıl kalıcılığı var mı güzel kokuyor mu birde yarım kapak koysam kokusunu verır mi kalıcılığı olur mu kullanan var mı ?
salakmisincemilee Limonlukurabiye tavsiyem yumusatici yerine beyaz sirke kullan canim bunlarin hepsi kimyasal hic kullanmadim ben daha once kullanan anneler vardir mutlaka ustte kalsin
Gfs713 Limonlukurabiye Bebeğim doğmadan önce bunu kullanıyordum kokusu kalıcılığı süper 😍 Ama bebek doğduktan sonra komple bıraktık yumuşatıcı kullanmayı
Limonlukurabiye salakmisincemilee evet Canım haklısın kimyasal da çamaşırlarım güzel koksun diye alıyorum yoksa beyaz sirke daha sağlıklı mantıklı teşekkür ederim
Gfs713 Limonlukurabiye rica ederim 😍 bende kalıyordu ama makinadan makinaya değişebiliyor daha kalıcı olmasını isterseniz makinanız durulamaya geçtiği zaman koyabilirsiniz yumuşatıcıyı
Poyrazin_annesii Kokusı cok guzel ama benm makınam hic koku bırakmıyor. En kalıtelı yumuşatıcıdan 2 kapat döküyormmyıne koku kalmıyr