11,5 aylık kızımda kelime yok. Bi ara bi kaç kez miyav falan diyordu ama şimdi o da yok. Ağzını açmıyor, ıhhh ıhhh diyor sürekli. Bazen nadir olarak babababa diyor. Doktor kendini ifade etme ihtiyacı duymuyor sen istediğini hep yapıyorsun sanırım dedi. Bilemedim ya. Telaşlanmaya başladım 😔Kendim ilgilenmek için ücretsiz izne ayrıldım. Oyun oynuyorum konuşuyorum, arada hikaye okuyorum vs. ama salgından dolayı kimseyle görüşmüyoruz gurbetteyiz zaten. Akşama kadar benden başka kimseyi görmüyor. Uyaran mı az telaşlanmalı mıyım ne dersiniz. Sizinkilerin bu aylarda dil gelişimi nasıldı.