Bebeğim 3 ay 19 günlük gündüz uykusuna bir türlü dalamıyor ayağımda sallıyorum saatlerce pış pış sesi de açık ama ayağımdan bıraktığım gibi uyanıyor çığlık çığlığa bağırıyor çok yoruldum hiç bir işimi yapamıyorum :( gece uykusunada çok zor gecıyoruz saat 1i buluyor. :( etrafımda akrabam vs kimsem yok nolur güzel şeyler söyleyin yıldımm artık ne zaman geçecek bu süreç hanımlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️