Merhaba anneler, oğlum 16 aylık . Doğduktan sonra sadece 4 ay anne sütü aldı. Sonra yavaş yavaş bir göğsüm kesildi diğeri tamamen kesilmedi. Hala bir göğsümden sıktığımda süt geliyor az da olsa. Sıkmazsam biraz ağrı yapıyor. Normal bi durum mu bu? Yaşayan var mı ve ne zaman kesilir tamamen?