Merhaba anneler 30 aylık kızım. 1 haftadır hapşırık yaşıyoruz 2 gündür iyice artmış vaziyette ve burnu da tıkandı akma başladı bugün ilk kez. Başka hiçbir sorun yok anlayamıyorum. Doktorumuza yazdım umca ve probiyotik kullanıp takip edelim dedi. Akşam aradım hastalık varsa belirtisi olur birkaç güne bekleyelim dedi. Birkaç gün içinde eğer başka belirti yoksa alerjik olabilir dedi. Zyrtec diye bi ilaç söyledi. Sizin başınıza geldi mi alerjik mi cidden yoksa başka hastalığa çevirir mi başına gelen anneler yazabilir mi?