Kızlar merhaba oğlum 3 aylık sürekli emiyor sürekli emdiği için de bir süre sonra haliyle memem boşalıyor süt bitince sinirleniyor sürekli emdiği için de açlıktan mı emiyor yoksa duygusal ihtiyaç veya uyumak için mi ayırt edemiyorum kilo alımı iyi ama aç kalıyor diye de korkuyorum ağlamaları ayırt edemiyorum bir çözümü var mı şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻