eebebegimeee Hanımlar yurt dışında çalışmak istiyorum lisans mezunuyum öğretmenlik ama nereye basvurcam nasıl yapicam hiçbir bilgim yok hangi ülkede alım var is türleri neler bu konuda bilgisi olan var mi acaba yardımcı olurmusunuz