20 yaştan sonra her yıl Doğumdan sonra 6aya bi yaptır dedi bana doktor doğumdan sonra bi kere yaptırdım ikinciye hala gidemedim. Basit bişey rahim içini gören o şeffaf aracı takıyorlar uzun kulak çubuğu gibi bişeyle dokundurup sürüntü alıyorlar acısız ağrısız bişey korkulacak bişey değil ama çatala yatıyorsun sonuçta bi ufak tedirginlik oluyor 😅