Merhabalarr.. Bebeğim için banka hesabı açabilir miyim. Onun adına birikim yapmak istiyorum bebek görmeye gelenler babaannesi anneannesi dedesi sürekli harçlık veriyor. Para dağılıp gitmesin istiyorum. Böyle bi imkanım var mı bilgisi olan yazabilirse sevinirim