Nasıl besliceğimi şaşırdım normalde 4 aylık bebeğin en az 120 cc içmesi gerekirken benim bebeğim 2,3saatte bir 60 cc zor bitiriyor parça parça aptamil bebelac aşırı kusma ve gaz yaptı hemen aptamil Ar mamaya geçtik kusmalar azaldı ama çok az içiyor. Doktor doğru düzgün bişey demiyor biz ona soruyoruz o bize saçma sapan konuşuyor hiçbir yorum bile yapmıyor. Allah aşkına ben ne yapabilirim? Sadece uyurken besliyorum oda 60 cc. Böyle bebekleri doktor ek gıdaya erken mi başlatıyor?