kbrsuzen24 Kızlar elimde 2 ve 3 numara molfix bez var biraz uyguna satmak istiyorum. İlk bebeğim olduğu için bilinçsiz aldım suan bebeğim 3 aylık 4 numaraya geçtik bugün ve diğerleri kaldı elimde. Almak isteyen var mı acaba
ikiaslanannesi kbrsuzen24 benim bebeğimde 4 aylık olacak 3 numara kullanıyorum Molfix ver tam oluyor hatta büyük biraz. Sizin bebeginiz kaç kg
kbrsuzen24 ikiaslanannesi şimdi kontrolden çıktık 3 ay 6 günlük 6.400 kg ama çoğunluk mama yani anne sütü az
Irmakmelegim kbrsuzen24 4 numra erken deil mi ya 6 kg bebek için 3 şuan olur aslında molfix kalıpları geniş kızım 11 kg 5 numaraya yeni geçtim molfix de 18 ayligiz
kbrsuzen24 Irmakmelegim Yoo erken değil bacaklarını çok sıkıyor. Mesela prima da 2 numara bile olabilir ama Molfix kalıpları çok dar. Zekice üretilmiş.
Perianasi Kızım 6 kg 3 no molfix küçük geliyor sanki. Altını açınca bez iyice aşağıya doğru kaymış oluyor . Bnde 4 no denesem mi diye düşünüyorum
kbrsuzen24 Perianasi evet bacak kısımları çok sıkıyor. Bende 4 e geçeceğim. Mesela prima olsa 2 bile olabilir ama Molfix öyle değil. Resmen daha fazla kazanmak için küçük küçük üretilmiş.