Kimyon çayı bana da bebeğe de iyi geliyordu, çok aşırı olmamak kaydıyla ben 2 günde bir filan tüketiyordum.. bir de kayısı kompostosu sindirim sistemime iyi gelmişti. hem süte de yaramıştı o.
Kimyon çayı da bildiğin toz kimyonlu 1 çay kaşığı 1 bardak suya koyup kaynatıyordum süzüp içiyordum