Bebegim 1 ay 23 günlük. Şaka gibi ama gerçek, oturarak emzirmemi bile istemiyor bu sıra. Gündüz bir sorun yok , akşam olunca asla oturarak ,yatarak veya ayakta emmiyor, ağlıyor meme istiyor ama emmiyor. Mememde kendisi ,telefonda leslie. Sadece onu yaparken emiyor ve uyuya kalıyor 😮💨 Yapiyorum yapmasına ama uyku da 20 dk sonra hop başa, bir daha leslie..
Meme reddi mi diye düşündüm ama memeye aşırı düşkün. Mama vermeyi de denedim fazla geldiğini fark ettim.
Internetten hesaplattigimda 8.hafta atağında olarak gözüküyordu 🥲 Ne kadar sürüyor yaklaşık, sizler nasıl çözümler buldunuz?