Aysegulbbk Kızlar bebeğimi bezledikten sonra pipisi içeriye giriyor genel olarak hep bu şekilde oluyor on aylık böyle olması normal mi
Zehram20 Aysegulbbk hiç başıma gelmedi acaba bezi sıkı mi bağlıyorsun dicem ama alakasini bulamadım Bi doktora danisirdim başıma gelseydi
Balliiii Aysegulbbk Benim ikizlerim var birisinin pipisi içeri kaçık hep 😅 6 aylıklar sünnet oldular doktorum bir problem yok kaçabilir dedi. Sıkıntı bir şey olmadığını söyledi. İçiniz rahat etmezi açısından doktorunuza gösterin yinede 🌹
Rmysaemir Bizde 40 günlükken olduk erken döbemde oluncz bi yapışıklık söz konusu olabiliyormuşbi doktora sorun annesi bize öyle demişti