Busradoga bir tane tanıdığımızın kızı vardı 8 yaşında regl olmuştu aile bayağı sık götürüyordu takip ediyordu ama her çocuk illaki Ergen regli olacak diye bir şey yok hormonlarla baskılayabiliyorlar �yi takip etmek gerekiyor hangi doktora gidiyorsunuz nerede