AhmetAren 4 bucuka ylık kaç damla kullanmam gerkeşyor arkadaşlar acaba bilgi veririmisiniz kullananlar
Mlkhrn AhmetAren evet biz en baştan beri o kadar veriyorduk. Doktorumuz o şekilde söylemişti. Siz danışın doktorunuza bence. Çünkü 0,5 veren de var.
Znursahinan Ben kullanıyorum 0.5 olarak vermem söylendi doktorum tarafımdan doğumda düşük olduğu için hatta bir ay önceden başladık