Kızlar bebeğim normalde anne sütü ile besleniyor ama bazen dışarı çıktığımızda çok zor durumda kalırsam yanıma mama alıp veriyorum. Hipp combiotic 1 kullanıyorduk. Bebeğim 2 gün önce verdiğimde çok öğürdü kustu. Oysaki bir gün önce gayet güzel içmişti. Tadına bakayım dedim iğrenç bir tadı vardı ama belki mamalar böyle oluyordur dedim. Dün yeniden verdim yine aynı şekilde yüzünü ekşitti ve içmedi. Mamanın son kullanma tarihi 2024. Acaba artık tadını mı sevmiyor yoksa bir şekilde mama bozuldu mu ?