Kızlar oğlum bu sene kreşe başladı 3,5 yaşında başladığı günden beri 15 günde bir hasta oluyor en iyi hali burun akıntısı doktor biraz geniz eti büyük dedi isterseniz aldıralım dedi alerjik bir çocuk bir de ama alerji testlerinde hiçbir şey çıkmıyor doktor alerjik rinit diyor şu an okul olmamasına rağmen bugün yine grip olmuş nereden kapıyor anlamıyorum acaba geniz eti dolayısıyla mı sürekli böyle geceleri uyuyamıyor tıkanıyor hasta olmasa bile her sabah kalktığında burnu tıkalı mutlaka okula başlamadan önce hiç böyle problemlerimiz yoktu tükendim artık doktor hastaneye verdiğim paranın haddi hesabı yok Sürekli doktordayız böyle şeyler yaşayan varsa lütfen bilgisini paylaşabilir mi